Termenii și Condițiile definesc tipul și condițiile de prestare a serviciilor electronice de către S.C. Centrul European Pentru Excelenta in Educatie S.R.L. prin website-ul eueducenter.ro, numit în continuare Serviciu.
S.C. Centrul European Pentru Excelenta in Educatie S.R.L. este proprietarul drepturilor asupra Serviciului și operatorul serviciului, având sediul în Str. I. L. Caragiale, Nr. 21-23, Sector 2 Bucuresti, înscrisă la Registrul Comerţului cu nr. J40-5121-2023, cod fiscal 47822199, capital social 200 RON, denumit în continuare Operator.
Operatorul poate fi contactat prin e-mail la contact@eueducenter.ro.
Serviciul Clienți este disponibil în intervalul Luni-Vineri, între orele 09:00 – 17:00 EET.
Următoarele servicii sunt prestate prin intermediul Serviciului:
Înregistrarea și crearea unui cont de utilizator în cadrul sistemului, denumită în continuare ca Înregistrare;
Incarcarea documentului spre publicare prin sistemul Platforma eueducenter.ro, denumită în continuare Publicare;
Achiziția Creditelor și a Codurilor;
Definiții - II
Sistemul sau eueducenter.ro creat de S.C. Centrul European Pentru Excelenta in Educatie S.R.L. permite incarcarea documentului spre publicare prin intermediul Internetului.
Un Utilizator este orice entitate care utilizează Sistemul în orice fel;
Operatorul este compania S.C. Centrul European Pentru Excelenta in Educatie S.R.L.;
Serviciu descrie orice serviciu oferit de Operator prin intermediul Internetului;
Furnizorul este o companie care colaborează cu Operatorul și care administrează partea financiară a utilizării Sistemului, Furnizorul trimite codurile către Utilizator și se ocupă de plățile online;
Operator de date cu caracter personal - proprietarul site-ului web www.eueducenter.ro, adică S.C. Centrul European Pentru Excelenta in Educatie S.R.L..
Publicarea - este un serviciu platit, disponibil pe site, constând in publicarea textelor trimise de Utilizator in revista lucrarilor Simpozionului cu ISSN
Date personale – date colectate ca parte a formularului de înregistrare disponibil pe site-ul web: https://platforma.eueducenter.ro, informații privind identificarea sau posibilitatea de a identifica o persoană fizică, prelucrată de Prestatorul de servicii pentru livrarea corectă a serviciilor și în alte scopuri operaționale, la care are acces numai persoana vizată în afară de Operator.
Plăţile online sunt plățile pe care Utilizatorul le face electronic , cu scopul de a obține credite;
Un credit este o unitate de plată virtuală ce îi permite Utilizatorului să comande un serviciu oferit de Operator;
Codul este o secvență de litere și cifre şi care este generat în mod automat de către Furnizor și trimis printr-un mesaj text SMS la cerere . Codul este necesar în procesul de achiziționare a unui credit prin intermediul telefonului mobil ; (acest serviciu este disponibil numai prin intermediul operatorilor de telefonie mobilă din România).
Taxa de gestionare este o taxă percepută de către Operator să se ocupe de plățile efectuate de către Utilizator , acest lucru se întâmplă fără intermedierea Furnizorului;
Termeni și condiții de utilizare - III
Pentru a asigura buna funcționare a sistemului, vă rugăm să respectaţi următoarele specificații:
Utilizați browser-ul Internet Explorer (9.x sau mai nou), Firefox (9.x sau mai nou), Google Chrome (9.x sau mai nou), sau Opera (10.x);
Browser-ul trebuie să aibă mecanismul de cookie-uri activat;
Browser-ul trebuie să aibă JavaScript activat;
Browser-ul trebuie să aibă CSS activat;
Utilizatorul trebuie să se înregistreze în Sistem utilizând un cont activ de e-mail.
Utilizatorul oricărui serviciu cu plată oferit de Sistem trebuie să aibă posibilitatea de a efectua plăți. Plata poate fi efectuată prin card bancar sau printr-un cont activ de telefon mobil. Pentru a plăti prin intermediul telefonului mobil, Utilizatorul trebuie să posede sau să aibă acces la un cont cu un operator de telefonie mobilă din România, care permite Utilizatorului să trimită și să primească mesaje text SMS în cadrul rețelei .
Operatorul oferă următoarele Servicii : Publicarea, un serviciu platit, disponibil pe site, constând in publicarea textelor trimise de Utilizator in revista cu ISSN.
Serviciile prestate de către Operator prin intermediul site-ului Sistemului pot fi gratuite sau contra cost.
Următoarele servicii sunt gratuite: înregistrarea unui cont personal
Operatorul își rezervă dreptul de a modifica tipul, forma, timpul și mediul de furnizare a serviciilor gratuite.
Serviciul de publicare este contra cost.
Operatorul își rezervă dreptul de a modifica prețul serviciilor contra cost fără o notificare prealabilă.
Operatorul își rezervă dreptul de a modifica serviciile gratuite disponibile.
Pentru a utiliza serviciile enumerate este necesar să vă înregistrați mai întâi și să vă conectați la contul utilizatorului.
Înregistrarea trebuie să se facă prin completarea formularului de înscriere la: https://platforma.eueducenter.ro, oferindu-vă numele și prenumele, adresa de e-mail activă și parola. Acceptarea regulamentelor site-ului și aprobarea procesării datelor cu caracter personal în scopul necesar pentru a asigura implementarea corectă a serviciilor oferite de Operator este necesar pentru a crea un cont de utilizator.
Utilizatorul poate modifica datele furnizate în formularul de înregistrare după conectarea la contul utilizatorului (opțiunea "Editare date").
Utilizatorul se obligă să nu trimită site-ului orice conținut a cărui posesie sau distribuire contravine prevederilor legii sau regulilor de conduită socială.
Utilizatorul declară că nu va folosi Serviciile în scopuri incompatibile cu legea, cu aceste regulamente sau cu regulile de coexistență socială, precum și cu obiceiuri bune, precum și cu respectarea drepturilor de autor.
Este interzis ca un Utilizator să se dea drept o terță parte, prin furnizarea datelor sale în timpul procesului de înregistrare. Este interzisă furnizarea unor date care nu este conformă cu standardele de etichetă pe Internet, care conțin limbaj vulgar sau insultător la adresa unei terţe părţi.
Utilizatorul are dreptul de a modifica sau de a corecta datele furnizate în timpul înregistrării. Pentru a schimba informaţiile contului de utilizator trebuie să vă conectaţi în contul dvs., să apăsați pe numele de utilizator din colțul din dreapta-sus și să apăsaţi pe "Editare date utilizator". După ce aţi terminat de modificat datele, apăsaţi pe butonul "Salvează".
În cazul în care utilizatorul pierde sau uită parola, una nouă poate fi solicitată. Acest lucru se face urmând link-ul "Am uitat parola" în pagina de conectare de pe platforma.eueducenter.ro, introducând numele de utilizator și apăsând butonul "Resetați parola" pentru a trimite o cerere de resetare a parolei. Sistemul va genera un e-mail automat cu un link care trebuie să fie utilizat pentru a confirma cererea. Este necesar să introduceți noua parola și confirmarea acesteia și să apăsați butonul "Resetați parola".
Datele cu caracter personal și politica de confidențialitate - IV
În momentul înregistrării și aprobării prelucrării datelor cu caracter personal, Utilizatorul consimte la colectarea, stocarea și prelucrarea datelor sale personale de către Operator, în conformitate cu condițiile stabilite în Politica de confidențialitate.
Operatorul procesează datele personale ale Utilizatorului conform art. 6 par. 1 lit. b Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 94/46 / Noi (denumită în continuare "RODO") - adică prelucrarea datelor personale ale Utilizatorului este necesară pentru executarea contractului la care Utilizatorul este parte - respectiv contractul de furnizare a serviciilor prin mijloace electronice.
Furnizarea de date personale de către Utilizator este o condiție pentru încheierea unui contract de furnizare a serviciilor electronice. Furnizarea de către dvs. a datelor dvs. personale este voluntară, dar este necesară pentru încheierea și implementarea unui contract de furnizare a serviciilor electronice și pentru asigurarea celei mai înalte calități a serviciilor furnizate.
Operatorul va transfera datele personale ale utilizatorului numai furnizorilor săi, cărora le va încredința serviciile legate de prelucrarea datelor cu caracter personal, de exemplu furnizorul de servicii IT, furnizorul de servicii de contabilitate, furnizorul de servicii juridice. Toate entitățile cărora Operatorul le va transfera datele personale ale utilizatorului le vor prelucra în baza unui contract cu Operatorul și numai în conformitate cu instrucțiunile utilizatorului.
Utilizatorul are următoarele drepturi legate de prelucrarea datelor cu caracter personal:
dreptul de a retrage consimțământul pentru prelucrarea datelor;
dreptul de a-și accesa datele personale,
dreptul de a solicita corectarea datelor personale ale utilizatorului,
dreptul de a solicita ștergerea datelor dvs. personale,
dreptul de a solicita limitarea prelucrării datelor dvs. personale,
dreptul de a se opune la prelucrarea informațiilor dumneavoastră personale datorită situației particulare a utilizatorului. - în cazurile în care operatorul va procesa informațiile personale pe baza intereselor legitime ale operatorului,
dreptul de a transfera datele personale ale Utilizatorului, adică dreptul de a primi datele personale ale utilizatorului de la Operator, într-un format IT structurat, utilizat în mod obișnuit, în format electronic.
Utilizatorul poate trimite aceste date unui alt operator de date sau poate solicita operatorului să trimită datele acestui utilizator unui alt operator. Cu toate acestea, Operatorul va face acest lucru numai dacă un astfel de mesaj este posibil din punct de vedere tehnic. Dreptul de a transfera date cu caracter personal este un drept al Utilizatorului numai în ceea ce privește datele pe care Operatorul le procesează pe baza unui acord cu Utilizatorul sau pe baza consimțământului Utilizatorului;
Pentru a beneficia de aceste drepturi, puteți lua legătura cu Operatorul prin trimiterea unui mesaj la Serviciul Clienti la adresa de e-mail: contact@eueducenter.ro, sau prin formularul de contact din contul de utilizator din cadrul Serviciului.
Utilizatorul are, de asemenea, dreptul de a depune o plângere la organul de supraveghere care se ocupă de protecția datelor cu caracter personal.
Utilizatorul este obligat să actualizeze datele furnizate în formularul de înregistrare imediat după fiecare modificare a acestor date.
În cazul în care Operatorul are îndoieli cu privire la veridicitatea sau validitatea datelor furnizate de Utilizator în formularul de înregistrare, acesta are dreptul să întreprindă următoarele acțiuni:
Alertarea utilizatorului pentru a elimina imediat datele false sau pentru a actualiza informațiile,
Blocarea imediată a contului de utilizator până la clarificarea situației.
Operatorul are dreptul de a divulga datele cu caracter personal numai entităților autorizate în conformitate cu principiile politicii de confidențialitate, prevederile regulamentelor și ale legii aplicabile.
Informațiile despre contul utilizatorului trebuie păstrate în secret. Acestea sunt informațiile personale ale Utilizatorului care nu pot fi divulgate altor persoane sau entități.
Utilizatorul este singurul responsabil pentru orice utilizare a contului utilizatorului. Utilizarea contului de către Utilizator poate fi o dovadă concludentă pentru Utilizatorul Serviciului de a utiliza Website-ul.
Operatorul își rezervă dreptul de a folosi datele personale pentru activități comerciale, statistici, publicitate în rândul utilizatorilor, și terţe părţi, în special dreptul de a direcţiona utilizatorilor conținut publicitar, informativ sau comercial cu privire la produsele sau Serviciile oferite de atât de Sistem cât şi de terţe părţi.
Prin urmare, utilizatorii sunt de acord să primească conținut comercial atașat corespondenței transmise prin sistemul de poştă intern. De asemenea, utilizatorul este de acord cu utilizarea și publicarea de către Operator a informațiilor statistice. Informațiile statistice nu vor fi identificabile cu utilizatori individuali.
Costurile serviciului si livrare- V
Pentru a verifica un document cu ajutorul serviciului, utilizatorul trebuie sa fie conectat la sistem prin intermediul paginii web eueducenter.ro. Pentru ca Sistemul să înceapă o analiză a unui document si publicarea acestuia, utilizatorul trebuie să achite taxa de participare.
Taxa de participare poate fi folosita o singură dată. Taxa de participare permite utilizatorului să publice un numar de maxim 3 lucrari in cadrul Simpozionului. Taxa de participare poate fi folosita doar pentru editia curenta a simpozionului.
Lista de prețuri este stabilită de Operator și poate fi schimbată.
Furnizorii serviciilor de plată sunt NETOPIA Payments SRL, cu sediul in Bd. Dimitrie Pompeiu nr 9-9A, Iride Business Park, Cladirea nr. 24, camera 4C, et. 4, sector 2, 020335.
Utilizatorul are dreptul să primească o factură pentru serviciile achiziționate. În acest scop, atunci când faceți o achiziție de credite, trebuie să completați formularul cu datele necesare.
Creditele (Taxa de participare) sunt adaugate in contul dvs. de client instant dupa confirmarea platii.
numele societății sau, în cazul unei persoane fizice, numele și prenumele utilizatorului,
adresa
CUI (în cazul unei persoane fizice nu este necesar),
Numărul de telefon al utilizatorului - nu este necesar.
Dacă Utilizatorul nu a completat formularul de emitere a facturii la efectuarea plății, pentru a primi factura, Utilizatorul trebuie să trimită la adresa de e-mail: contact@eueducenter.ro solicitarea facturii și datele necesare:
numele și prenumele sau numele companiei,
adresa
CUI (în cazul unei persoane fizice nu este necesar),
adresa de e-mail a contului utilizatorului
numărul tranzacției.
Factura se va emite nu mai târziu de data de 15 a lunii următoare celei în care a fost efectuat Serviciul.
Serviciul își rezervă faptul că nu își asumă nicio răspundere pentru problemele care rezultă din întârzierile plăților din partea terților, de exemplu, sisteme de plată online etc.
Utilizatorul este de acord să primească o factură electronică de pe site fără o semnătură conform Art. 155 alin. (19) din Codul fiscal.
Retur/ Anulare - VI
Clientul/Utilizatorul are dreptul de a se retrage din Contractul la Distanta, fara a preciza motivele si fara sa suporte orice fel de cheltuieli, altele decat cele prevazute de lege. Pentru exercitarea dreptului de retragere in termenul prevazut de Legislatia Incidenta, Clientul/Utilizatorul trebuie sa informeze Vanzatorul cu privire la dreptul de a se retrage utilizand o declarație neechivoca, care poate fi trimisa prin e-mail la adresa: contact@eueducenter.ro.
Perioada de retragere din Contractul la Distanta este de 30 zile si începe de la data la care Produsul a fost preluat de catre Client/Utilizator.
Vanzatorul are obligaţia de a comunica Clientului/Utilizatorului confirmarea de primire a retragerii, iar in termen de cel mult 14 zile calendaristice de la primirea din partea Clientului/Utilizatorului a declaraţiei de rezolutiune a Contractului la Distanta, va restitui acestuia, in principiu, toate plațile efectuate de acesta.
Exceptii de la dreptul de retragere din Contractul la Distanta:
Pentru claritate, conform dispozitiilor art. 16 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative, sunt exceptate de la dreptul de retragere din contractul la distanta urmatoarele:
contractele de prestari de servicii, dupa prestarea completa a serviciilor, daca executarea a inceput cu acordul prealabil expres al clientului si dupa ce acesta a confirmat ca a luat cunostinta de faptul ca isi va pierde dreptul la retragere dupa executarea completa a contractului de catre vanzator;
furnizarea de produse si/sau servicii al caror pret depinde de fluctuatiile de pe piata financiara pe care vanzatorul nu le poate controla si care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;
furnizarea de produse confectionate dupa specificatiile prezentate de cumparator sau personalizate in mod clar;
furnizarea de produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de cumparator;
furnizarea de produse care sunt, dupa livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
furnizarea de bauturi alcoolice al caror pret a fost convenit in momentul incheierii contractului, a caror livrare nu poate fi efectuata inainte de 30 (treizeci) de zile si a caror valoare reala depinde de fluctuatiile de pe piata pe care Vanzatorul nu le poate controla;
contractele in cazul carora clientul a solicitat in mod special vanzatorului sa se deplaseze la domiciliul sau pentru a efectua lucrari urgente de reparatie sau de intretinere. Daca, cu ocazia unei astfel de vizite, vanzatorul presteaza alte servicii in afara celor solicitate in mod expres de cumparator sau furnizeaza alte produse decat piesele de schimb indispensabile pentru executarea lucrarilor de intretinere sau de reparatie, dreptul de retragere se aplica respectivelor servicii sau produse suplimentare;
furnizarea de inregistrari audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate dupa livrare;
furnizarea de ziare, periodice si reviste, cu exceptia contractelor de abonament pentru furnizarea de astfel de publicatii;
furnizarea de continut digital care nu este livrat pe un suport material, daca prestarea a inceput cu acordul prealabil expres al clientului si dupa ce acesta a confirmat ca a luat cunostinta de faptul ca isi va pierde dreptul la retragere.
Dispoziții generale - VII
Operatorul își rezervă dreptul referitor la toate deciziile legate de Sistem și orice modificări sau schimbări ar putea suferi acesta, fără a avertiza utilizatorii din timp despre modificările planificate.
Utilizatorul acceptă că va folosi Sistemul numai în conformitate cu legile aplicabile în special legea dreptului de autor, în termenii și condițiile specificate în acest document, principii morale și sociale.
Operatorul afirmă că:
utilizarea Sistemului este exclusiv pe cheltuiala și riscul utilizatorului,
nu va fi responsabil pentru acţiunile unui utilizator ca urmare a obţinerii unor informații prin intermediul Sistemului.
Prin achiziționarea serviciului Utilizatorul declară că a citit descrierea Sistemului, precum și Termenii și Condițiile definite în acest document, și că acceptă toate aceste prevederi necondiționat.
Utilizatorul declara ca lucrarile trimise spre publicare sunt originale si ii apartin
Utilizatorul cedeaza toate drepturile de proprietate intelectuala asupra lucrarilor trimise in favoarea Centrului European Pentru Excelenta in Educatie
În cazul aspectelor care nu sunt prevăzute de acest document, se vor aplica reglementările definite în Codul civil și alte legi.
Termenii și condițiile definite în prezentul document se aplică de la data la care este publicat pe pagina de internet www.eueducenter.ro.
Operatorul își rezervă dreptul de a deroga de la aceşti Termeni si Condiţii numai în beneficiul utilizatorului.
Politica de protecție a confidenţialităţii
Art. 1 Datele cu Caracter Personal
S.C. Centrul European Pentru Excelenta in Educatie S.R.L., Str. Bisericii, sediul în Str. I. L. Caragiale, Nr. 21-23, Sector 2 Bucuresti, înscrisă la Registrul Comerţului cu nr. J40-5121-2023, cod fiscal 47822199, denumită în continuare EuEduCenter, ca Operatorul datelor cu caracter personal în Sistem, are grijă de securitatea datelor puse la dispoziție, în special împotriva accesului persoanelor neautorizate. Operatorul oferă utilizatorilor înregistrați punerea în aplicare a drepturilor în temeiul Regulamentului Parlamentului European și al Consiliului (UE) 2016/679 din 27 aprilie 2016 cu privire la protecția persoanelor fizice referitor la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 94 în special, dreptul de acces la datele proprii, dreptul de a solicita rectificarea și ștergerea datelor, dreptul de transfer, dreptul de retragere a consimțământului la prelucrarea datelor cu caracter personal și dreptul de a formula obiecții în cazurile specificate în dispozițiile prezentei legi.
Compania Centrul European Pentru Excelenta in Educatie S.R.L. este înregistrată în cadrul ANSPDCP (Autoritatea Naţională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal).
Art.2 Probleme Tehnice
În scopul dezvoltării și optimizării site-ului, precum și în scopuri statistice și publicitare, se monitorizează traficul clienților pe site-urile Operatorului. Datele pentru acest scop sunt salvate, de exemplu fișierele cookie (cookie-uri) sau adresele IP care nu sunt utilizate pentru procesarea datelor personale. Operatorul le utilizează numai în scopuri tehnice și pentru a colecta informații statistice generale. Acestea sunt, de exemplu, informații despre browserul web folosit, rezoluția ecranului, paginile din care utilizatorul merge pe site, etc. Datele de mai sus pot fi puse la dispoziția entităților autorizate conform legii aplicabile. Site-ul Web poate utiliza module cookie, adică fișiere text salvate pe computerul utilizatorului, identificându-l într-un mod necesar pentru a activa anumite operații. Fișierele cookie sunt utilizate, printre altele, pentru a vă aminti datele necesare pentru a vă conecta la utilizator. Condiția ca cookie-urile să funcționeze este acceptarea acestora de către browser și de a nu le elimina de pe disc.
Art. 3 Informații Comerț
Operatorul își rezervă dreptul de a trimite mesaje neanunțate utilizatorilor. Acestea pot include mesaje care conțin informații referitoare în mod direct la funcționarea sistemului (de exemplu, modificări ale funcţiilor), sau mesaje non-comerciale (de exemplu, urări de sărbători, informații cu privire la mesaje noi, de comunicare a sistemului). Fiecare utilizator are dreptul de a stabili că nu doreşte să primească mesaje de la Sistem. Orice conținut publicitar legat de activitățile comerciale ale operatorului și ale contractanților săi poate fi trimis utilizatorilor numai cu consimțământul lor
Art. 4 Ștergerea contului
Încetarea contractului sau retragerea compatibilă cu prelucrarea datelor personale de către Utilizator este voluntară și poate apărea în orice moment prin trimiterea de instrucțiuni folosind formularul disponibil după conectarea la contul Utilizatorului din secțiunea "Ajutor" de pe Website.
Încetarea contractului de furnizare a serviciilor electronice sau retragerea consimțământului la prelucrarea datelor cu caracter personal duce la eliminarea contului utilizatorului. Contul Utilizatorului care nu a fost activat de către Utilizator în decurs de 30 de zile de la înregistrarea pe site este șters automat. Prin activarea contului se ințelege accesarea link-ului de activare primit în e-mail după ce a fost completat formularul de înregistrare. Contul de utilizator activ este șters automat după 730 de zile de la ultima conectare a utilizatorului.
Perioada maximă de păstrare a datelor Utilizatorului în scopul facturării este de 5 ani, începând cu sfârșitul anului calendaristic în care a expirat termenul de plată pentru impozitul aferent serviciului furnizat. După perioadele de păstrare, datele dvs. personale vor fi șterse sau anonimizate.
Art. 5. Transferul datelor cu caracter personal în țări din afara Spațiului Economic European Datele personale ale utilizatorului vor fi transferate în afara Spațiului Economic European către Google LLC pe baza garanțiilor juridice adecvate, care sunt clauze standard de protecție a datelor cu caracter personal, aprobate de Comisia Europeană.
Art. 6 Contact
Orice întrebări sau nelămuriri cu privire la Termenii și Condițiile de mai sus, politica de protecție a confidenţialităţii sau de utilizare a Sistemului ar trebui să fie direcționate către departamentul nostru de Serviciu Clienţi, la următoarea adresă: contact@eueducenter.ro